پیشگیری و هوشمند سازی باید اولویت آتش نشانی باشد

  • کد خبر : 1613
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۱
پیشگیری و هوشمند سازی باید اولویت آتش نشانی باشد

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که حوزه پیشگیری باید اولویت آتش نشانی قرار گرفته و به اجرای آن سرعت داده شود.

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق اظهار داشت:با مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری ملزم به ایجاد این سامانه شد.
وی با بیان اینکه حوزه پیشگیری باید اولویت آتش نشانی قرار گرفته و به اجرای آن سرعت داده شود، گفت: در حال حاضر چهار درصد از بودجه شهرداری برای آتش نشانی اختصاص داده شده است که بیشتر آن برای حوزه عملیات مثل تجهیزات و توسعه صرف می‌شود.
بابایی ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع‌تر رویکرد پیشگیرانه در آتش نشانی تقویت شود چرا که در حال حاضر کمتر از ۵ درصد نیروهای آتش نشانی در حوزه پیشگیری هستند و هر چه این نسبت بیشتر شود جان نیروهای عملیاتی و مردم  بیشتر حفظ می‌شود.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:اتصال ساختمانهای شهرداری به این سامانه و در ادامه اتصال این سامانه به سایر سامانه‌های هوشمند تاثیر مهمی در حوزه هوشمند سازی ایمنی شهر داشته و پایش ایمنی ساختمان‌های متصل به این سامانه هم باید در  دوره‌ای زمانی معین لحاظ شود.
لینک کوتاه : https://mahdibabaei.ir/?p=1613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 10انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها